Bine ati venit la MTI   Click to listen highlighted text! Bine ati venit la MTI

WhatsApp Image 2022 07 29 at 15.31.01

Direcţia Generală Organism Intermediar Transport (OIT) din cadrul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, în calitate de beneficiar, a derulat în perioada 02 mai 2018 - 31 iulie 2023 proiectul „Asigurarea condițiilor logistice și a cheltuielilor de deplasare necesare Organismului Intermediar pentru Transport pentru gestionarea Programului Operațional Infrastructură Mare (POIM)”, cod proiect: 2.1.061, cod SMIS 2014+: 119488.

Obiectivul general al proiectului: Asigurarea condițiilor necesare pentru coordonarea și controlul obiectivelor de investiții aferente sectorului transport finanțat prin POIM 2014-2020.

Obiectivul specific al proiectului: asigurarea sprijinului pentru derularea activitaților OIT prin asigurarea suportului logistic (autoturisme, imprimante A3, consumabile aferente și consumabile de birou) și sprijinului pentru derularea activitaților OIT prin asigurarea cheltuielilor de deplasare.

În luna mai 2018 au început activitățile de implementare a proiectului “Asigurarea condițiilor logistice și a cheltuielilor de deplasare necesare Organismului Intermediar pentru Transport pentru gestionarea Programului Operațional Infrastructură Mare (POIM)”, cod proiect 2.1.061, cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin POAT 2014-2020, Axa Prioritară 2 – Sprijin pentru coordonarea, gestionarea și controlul FESI, Obiectivul specific 2.1. Îmbunătățirea cadrului de reglementare, strategic și procedural pentru coordonarea și implementarea FESI, Acțiunea 2.1.1. Activități pentru îmbunătățirea cadrului și condițiilor pentru coordonarea și controlul FESI și pentru gestionarea POAT, POIM ȘI POC. Proiectul a fost implementat în baza Deciziei de Finanțare nr. 2.1.061/07.06.2018.
Perioada de implementare a proiectului, conform deciziei de finanţare este de 62 luni, respectiv de la data de 02 mai 2018 până la data de 31 iulie 2023.

Rezultatele atinse în cadrul proiectului sunt sunt următoarele:

Activitatea 1 - Asigurarea condițiilor logistice pentru personalul DG OI Transport are următoarele rezultate:

3 imprimante A3 achiziționate și consumabilele aferente acestora cât și a echipamentelor IT existente în dotarea DG OI Transport, asigurate pentru perioada de implementare a proiectului;
1 server și licența aferentă sistemului de operare a acestuia, care să asigure funcționarea sistemului IT al DG OIT, pe perioada de implementare a proiectului;
8 autoturisme achiziționate;
carburant asigurat pentru perioada de implementare a proiectului, inclusiv cheltuieli de mentenanță și exploatare;
consumabile de birou asigurate pentru 107 de persoane (total posturi DG OIT) pentru perioada de implementare a proiectului;
consumabile IT;
deplasări interne efectuate în teritoriu;
deplasări efectuate în străinătate
25 laptopuri;
62 calculatoare de birou-sisteme desktop/monitoare și unități centrale;
5 ultrabook-uri;
5 aparate foto;
5 camere video GO PRO-uri;
5 reportofoane;
arhivarea documentelor OIT asigurată.
Activitatea 2 – Managementul proiectului şi Activitatea 3 - Informare şi publicitate sunt activități generale care contribuie la realizarea tuturor rezultatelor.

Valoarea actualizata a proiectului la 31 aprlie 2024 este de 5.671.562,30 lei, respectiv 5.455.236,93 lei valoare totală eligibilă. Valoarea eligibilă nerambursabilă din Fondul European de Dezvoltare Regională este de 4.620.312,94 lei, iar co-finanțarea eligibilă a beneficiarului 834.923,99 lei.

Date de contact: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

********

DESCRIERE PROIECT - „Asigurarea condițiilor logistice și a cheltuielilor de deplasare necesare Organismului Intermediar pentru Transport pentru gestionarea Programului Operațional Infrastructură Mare (POIM)”, cod 2.1.061

Direcţia Generala Organism Intermediar din cadrul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, în calitate de beneficiar, a iniţiat proiectul „Asigurarea condițiilor logistice și a cheltuielilor de deplasare necesare Organismului Intermediar pentru Transport pentru gestionarea Programului Operațional Infrastructură Mare (POIM)”, cod proiect: 2.1.061, cod SMIS 2014+: 119488.
Obiectivul general al proiectului: Asigurarea condițiilor necesare pentru coordonarea și controlul obiectivelor de investiții aferente sectorului transport finanțat prin POIM 2014-2020.

Obiectivul specific al proiectului: asigurarea sprijinului pentru derularea activitaților OIT prin asigurarea suportului logistic (autoturisme, imprimante A3, consumabile aferente și consumabile de birou) și sprijinului pentru derularea activitaților OIT prin asigurarea cheltuielilor de deplasare.

În luna mai 2018 au început activitățile de implementare a proiectului “Asigurarea condițiilor logistice și a cheltuielilor de deplasare necesare Organismului Intermediar pentru Transport pentru gestionarea Programului Operațional Infrastructură Mare (POIM)”, cod proiect 2.1.061, cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin POAT 2014-2020, Axa Prioritară 2 – Sprijin pentru coordonarea, gestionarea și controlul FESI, Obiectivul specific 2.1. Îmbunătățirea cadrului de reglementare, strategic și procedural pentru coordonarea și implementarea FESI, Acțiunea 2.1.1. Activități pentru îmbunătățirea cadrului și condițiilor pentru coordonarea și controlul FESI și pentru gestionarea POAT, POIM ȘI POC. Proiectul a fost implementat în baza Deciziei de Finanțare nr. 2.1.061/07.06.2018.
Perioada de implementare a proiectului, conform deciziei de finanţare este de 62 luni, respectiv de la data de 02 mai 2018 până la data de 31 iulie 2023.

Rezultatele prevăzute în cadrul proiectului sunt sunt următoarele:

Activitatea 1 - Asigurarea condițiilor logistice pentru personalul DG OI Transport are următoarele rezultate:

3 imprimante A3 achiziționate și consumabilele aferente acestora cât și a echipamentelor IT existente în dotarea DG OI Transport, asigurate pentru perioada de implementare a proiectului;
1 server și licența aferentă sistemului de operare a acestuia, care să asigure funcționarea sistemului IT al DG OIT, pe perioada de implementare a proiectului;
8 autoturisme achiziționate;
carburant asigurat pentru perioada de implementare a proiectului, inclusiv cheltuieli de mentenanta si exploatare;
consumabile de birou asigurate pentru 107 de persoane (total posturi DGOIT) pentru perioada de implementare a proiectului;
consumabile IT;
deplasări interne efectuate în teritoriu;
deplasări efectuate în străinătate;
25 laptopuri;
62 calculatoare de birou-sisteme desktop/monitoare și unități centrale;
5 ultrabook-uri;
5 aparate foto;
5 camere video GO PRO-uri;
5 reportofoane;
arhivarea documentelor OIT asigurată.
Activitatea 2 – Managementul proiectului şi Activitatea 3 - Informare şi publicitate sunt activități generale care contribuie la realizarea tuturor rezultatelor.

Valoarea totală a proiectului este de 7.836.324,68 lei, respectiv 7.731.031,80 lei valoare totală eligibilă. Valoarea eligibilă nerambursabilă din Fondul European de Dezvoltare Regională a fost de 6.547.797,42 lei conform Contractului de finanțare 2.1.061, iar co-finanțarea eligibilă a beneficiarului 1.183.234,38 lei.

Date de contact: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Click to listen highlighted text!